Fanatiek. Als je de betekenis van het woord βfanatiekβ op zoekt in het woordenboek, staat er nog nΓ©t niet Erik zijn naam bij. Maar hij is het wel, bloedfanatiek zelfs. Zowel op de tennisbaan als aan de tafeltennistafel in de kantine. π Nog meer zelfs in zijn werk. Als oprichter van byteffekt kwam deze karaktereigenschap goed van pas. Zonder doorzettingsvermogen, enthousiasme en hartstocht start je immers geen bedrijf.
Erik vindt transparantie en efficiΓ«ntie essentieel bij marketing. Samen met de klant en het team werken aan het bereiken van doelen, meetbaar en inzichtelijk. Streven naar toegevoegde waarde. Daar zit voor Erik de kern. Fanatiekeling, we zeiden het alβ¦
Het zal je niet verbazen dat Erik een ondernemersmotto heeft: βHet kan altijd beterβ. Ook privΓ© laat hij dit graag gelden, al verwoordt hij het zelf toch iets anders na het verliezen van een tenniswedstrijd. Zijn winnaarsmentaliteit π₯ leidt hem echter vaak naar successen bij spelletjes Risk of Catan. Want Erik is een sterke strateeg en dat weet hij natuurlijk ook goed toe te passen in zijn werk.
Kortom: Erik gaat voor succes, als de ware fanatiekeling die hij is. Samen met jou, voor Γ‘l jouw marketingvraagstukken.