Aanpak

Relevantie, rendement, resultaat

Een oude reclamewet luidt: “De helft van mijn budget is weggegooid geld. Ik weet alleen niet welke helft.” Het bezorgt marketeers al tientallen jaren hoofdpijn. Maar ze kunnen zich er niet langer achter verschuilen.

Dankzij de opkomst van internet is het resultaat van (online) marketing meetbaar geworden. Nieuwe technieken maken het makkelijker om doelgroepen beter te targetten en te sturen op resultaat. BytEffekt heeft de ervaring en expertise in huis om meer rendement uit uw communicatie-euro te halen.

De meerwaarde van BytEffekt zit in haar aanpak. Continu optimaliseren staat daarin centraal. Iedere campagne wordt gedegen geanalyseerd en verbeteringen worden direct doorgevoerd. Zo creëren we een steeds stijgende lijn in resultaat.

De aanpak van BytEffekt

  • Relevantie, de juiste boodschap voor de juiste doelgroep
  • Rendement, campagnes analyseren en aanscherpen
  • Resultaat, de hoogst mogelijke opbrengst